תרימו לגולדן ברבי

אורית ויזל, עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty 19/08/2016


עם למעלה ממליון וחצי עוקבים באינסטגרם, יסמין סנדרס ותלתליה יככבו בקמפיין לסדרת שיער חדשה. כבוד.


ההשפעה הישירה של הרשתות החברתיות על הרגלי הצרכנות של הלקוחות כבר ידועה לכולם. יסמין סנדרס היא אחת מאלה שהשכילו לנצל את הרשת למטרות כלכליות ולהרוויח לא מעט כסף מהיותה פופולארית, כשעל הדרך גם המראה ההורס שלה רק מוסיף.


הטייטל האמיתי של יסמין סנדרס נע בין דוגמנית, אייקון אופנה ואושיית אינטרנט, לא בטוח שדווקא בסדר הזה. אבל אל לכם לטעות בה או בתלתליה, שבתמונות רבות נמתחו משום מה לאחור לכדי מראה של שיער חלק:  למרות גילה הצעיר (25), היא הספיקה לעשות פרוייקטים עם חברות אאיפור כמו מייבלין ניו יורק, סמאשבוקס, המגזין הנחשב  Seventeen, מותג האופנהAmerican Eagle, כמה שערים במגזינים ותצוגות נחשבות בשבוע האופנה האחרון, שם הלכה על מסלולי המותגים של ג'רמי סקוט, מיו מיו ומוקסינו. הספק לא רע, אם מתחשבים בגילה הצעיר אבל מה שהכי מרשים ברזומה שלה הוא מספר העוקבים באינסטגרם, 1.6 מליון , נכון לעת כתיבת שורות אלה והמספרים רק עולים.

 


הגידול המשמעותי במספר העוקבים של הגולדן ברברי (כך היא מכנה את עצמה בחשבון האינסטגרם שלה) הוא שהכריע את קבלת ההחלטה במותג הטיפוח לשיער Moroccanoil, עת בחרו בברבית המוזהבת להיות "הפנים" הבאות של המותג. "כיום יש יותר ויותר נשים שמאמצות מראה מתולתל טבעי וליסמין יש את המוני העוקבים שמעריצים את היופי, הסטייל והבטחון העצמי שלה" אמרו בחברה.

 

   



"הטבע העניק לי תלתלים טבעיים ומאז שאני זוכאת את עצמי אני משתמשת במוצרי החברה", העידה יסמין, שמצטרפת אל הדוגמנית רוזי הנטינגטון ויטלי שמשמשת כפנים הנוכחיות של החברה והיא צפויה לככב בקמפיין ל סדרת טיפוח חדשה לשיער מתולתל ומקורזל, אותה תשיק חברת  Moroccanoil ממש בקרוב. 

x