תרשו לעצמכם ארמאני

אורית ויזל, עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty18/07/2017

אז מה אם קולקציית הקרוז לא הגיעה לישראל? כדי לקנות את אחד ממוצרי האיפור של ארמאני תצטרכו בכל מקרה לעבור בדיוטי פרי

17 שנים מאז הושק קו האיפור של ג'ורג'יו ארמאני ו-83 שנים מאז שנולד מעצב העל הינם סיבה מספקת לחגוג את קיומה של קולקציית האיפור שלו בישראל, על אף שכדי לקנות אותה תצטרכו לעבור בדיוטי פרי בלבד.  ובכל זאת, מדובר על מוצרים שהם מאסט-הב בתיק האיפור, גם אם תוכלו להרשות לעצמכם לרכוש מוצר אחד בלבד.

 

 

בדיוק ביום ההולדת ה- 83 של ארמאני שנערך בשבוע שעבר, התייצב בתל אביב וואיב אייד (בתמונה למעלה), המאפר הראשי של המותג, שהעביר בישראל סדנת היכרות עם ארמאני, המותג ומוצריו. לאלה המרבים לנסוע לחו"ל שמכירים את מוצרי החברה ממסעותיהם בעולם, כדאי לדעת כי הם נמכרים בבלעדיות בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון בישראל וזוכים לפופולאריות עצומה גם בקרב הצרכניות הישראליות למרות מחירם הלא זול בעליל, שכן לצד יוקרה, הם מאופיינית באיכות בלתי מתפשרת עליה מופקדת לא אחרת מאשר לינדה קנטלו, מנהלת תחום האיפור במותג "ארמאני" שעובדת באופן צמוד עם המעצב עצמו על פיתוח מוצרים חדשים כל העת. 

 

ג'ורג'יו ארמאני נושא איתו רזומה של  קריירה מפוארת המונה למעלה מארבעה עשורים בתעשיית האופנה. מאז הושק קו האופנה הראשון שלו בשנת 1975, הפכה החברה לאימפריית יוקרה חובקת עולם שכוללת את מותגי "ג'ורג'ו ארמני", ביניהם  "אמפוריו ארמני", "ארמני פריבה", "ארמאני ביוטי", "ארמאני אקסצ'יינג'", "ארמאני איי-וור" , "ארמאני קאזה" ועוד.  למוצרי ארמאני שנוגעים בכל תחום כמעט כמו איפור ובישום, הנעלה, אביזרי אופנה, עיצוב הבית ועוד, יש מעריצים רבים ונאמנים בקרב הסלבס, ביניהם ניקול קידמן, ריס וויטרספון, קיית' האדסון, קייטי פרי, קלייר דאנס, ריהאנה, אדל, גוון סטפני, ג'ניפר לופז, ליידי גאגא, הילרי סוואנק, אן האתווי, ביונסה, שרליז ת'רון ואחרים.

 

אם נתמקד בעניין האיפור, כדאי לדעת כי קו האיפור של ארמני הושק בשנת 2000  וכבר אז ניתן היה לשמוע את ארמאני מתבטא:  "אני מאמין כי יופי מגיע ראשית מבפנים. קו האיפור שלי לא נועד להסוות או להסתיר את אישיותה של האישה, אלא לחשוף אותה, לאפשר לה להיות היא עצמה". קולקציית האיפור "החיים הם שיט תענוגות" (LIFE IS A CRUZE) שהושקה במיוחד על ידי ארמאני לרגל הקיץ הנוכחי ותמונתה מפארת את כותרת הכתבה הזו, לא הגיעה מכירה בישראל וחבל. מאידך, של מוצרי החברה בקולקציות הקבועות נמכרים גם נמכרים לקהל הלקוחות בדיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון שבנתב"ג, דרך קבע.  

 

אחד כמו ארמאני לא מסתפק בדיבורים ואכן, מרקמי המוצרים ניחנים בקלילות יוצאת דופן, נוחים לשימוש ובעיקר מעניקים זוהר לעור הפנים. סגנון האופנה המינימליסטי, האיכותי והפשוט של ארמני, ניכר גם בקו האיפור, המתאים עצמו לקווי המתאר הטבעיים של הפנים, בדיוק כמו עור שני.  זו הסיבה שמוצרי האיפור של ארמאני אף פעם לא ייראו  מוגזמים או כפי שאומרת לינדה קנטלו, המנהלת האומנותית של תחום האיפור מבית ג'ורגי'ו ארמני: " הסוד הוא להשיג מראה פשוט ואמיתי, אך גם מתוחכם בו-זמנית. הפנים שומרים על גוון מואר והאיפור רק מעצים את גוון העור, מדגיש את קווי המתאר ומעמיק את מראה העיניים. הרעיון הוא  לשלב השפעה לאורך זמן ונוחות, כיסוי והרגשה חסרת איפור, צבעים עזים ומראה טבעי, עם מרקמים עשירים אך קלילים במיוחד".

 

 

שני מוצרים שכדאי לשים לב אליהם בעונה הקרובה, הנחשבים לבסט-סלרים ברמה העולמית:


 


מסקרה- Eyes To Kill  black
מסקרה ללא פרפרן. עוטפת את הריסים מהשורש ועד לקצה ויוצרת מראה של ריסים שופעים, מלאים וארוכים. בעלת נוסחה מהפכנית באמצעותה לוכדת המברשת את הריסים ב- 4 שכבות ליצירת נפח מיידי הנוסחה כוללת פולימר לחיזוק הצבע ולגוון שחור יותר. המחיר 39.90$

 

שפתון  Lip Maestro
זהו הליפסטיק הראשון בצבע מט מואר. הנוסחאות הקלאסיות הומצאו מחדש להשגת גימור מט מושלם שלא מתייבש אף פעם וכולל זוהר שמחזק את הצבע,  בלי למסך אותו. השפתיים מקבלות מיד מראה בריא וקורן, חלקות במיוחד ועטופות בנוחות, זאת הודות לג'ל "קטיפתי" שקוף , המפזר את האור תוך כדי יצירת גימור מט מפואר לקבלת עומק ונפח. המחיר: 42$

את שני המוצרים, כמו את כל מוצרי האיפור מבית ארמאני ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 

 

x