אישה מחייכת
אסתטיקת הפה

טיפים לשיניים לבנות יותר

גם אם אתה מצחצח שיניים כל יום, עליך להיות מודע לכמה סיבות מדוע הן אינן לבנות. להלן מספר טיפים להלבנת שיניים שבהם תוכלו להשתמש בחיי היומיום שלכם כפי שממליץ רופא השיניים. טיפים אלה אינם מלבינים את כל השיניים, אך יכולים לשמש כאמצעי מניעה להפחתת הסיכון לשיניים מוכתמות שוב. בין אם הלבנת השיניים נעשית בבית או בתרופות שיניים מקצועיות, האסטרטגיה הפשוטה הזו יכולה לעזור לכם לשמור על הלבנת השיניים זמן רב ככל האפשר. אם אירוע חשוב מתרחש או שאתה רוצה שיניים לבנות יותר עכשיו, רופא השיניים שלך ממליץ על טיפול הלבנה שעובד במהירות. ניתן לעשות זאת בביקור משרדי אחד בלבד, וזה נהדר לאירועים רשמיים או לדרך מהירה וקלה להלבין את השיניים באמצע היום כשיש לך מעט זמן. גם אם תקבל טיפול הלבנה, תרצה לשמור עליו לבן כמה שיותר זמן.

לאחר תאריך ההלבנה והיישום בבית, עליכם לוודא כי שיניכם אינן מוכתמות.

צחצוח יומיומי מסייע גם בהסרת הכתמים

אך לקבלת תוצאות הלבנה דרסטיות יותר, ייתכן שתצטרך להתייעץ עם רופא השיניים שלך בבית או במשרד. הלבנת שיניים יכולה להיות כלי נהדר להסרת כתמי שטח ואמייל וזו אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על שיניים לבנות וללא כתמים. עם זאת, זכרו כי אם משתמשים בה יתר על המידה היא עלולה לפגוע באמייל ולגרות את החניכיים. אתה זקוק לרופא שיניים שבביטחון שלך כדי לשמור על בריאות הפה ולבן – ללא כתמים, אז תסמכו עליו.

זה יכול לעזור לדעת למה לצפות כאשר הפלטה נושרת ואיך להתקרב להלבנת שיניים כדי להאיר את חיוכך. שאל את רופא השיניים שלך אם הלבנה היא האפשרות הטובה ביותר עבורך ודון בדרכים עוד יותר להשיג לובן ללא הלבנה.

באופן כללי

ובמיוחד בתהליך ההלבנה, הימנעו ממאכלים ומשקאות המזהמים את שיניכם. הדרך הטובה ביותר לשמור על שיניים לבנות יותר היא להימנע ממאכלים מוכתמים – כמו סוכר, סוכר, מוצרי חלב ואלכוהול. ידיעת מאכלים פחות מוכרים (כגון משקאות) העלולים לפגוע בשיניים היא דרך יעילה להבטיח כי השן שלך בפרמינגהם שלמה. האם אתה יודע אילו מאכלים אתה אוכל, אילו אתה שומר אחרון להלבנת השיניים ומה לא?

אם ברצונך למנוע שינוי צבע בשיניים, לשכוח מהלבנת השיניים או להגן על השקעתך, עצות אלו יעזרו לשמור על הלבנה הפנינה שלך. כדי לעזור לך, פירטנו 5 דרכים בהן ניתן לשמור על הלבנת שיניים לפני שתקבל טיפולי הלבנת שיניים.

זה עוזר להרחיק כתמים מהשיניים שלך ודוחה פלאק כך ששיניך הלבנות יוכלו לנצנץ

אם תעקוב אחר הטיפים להלבנת שיניים, תוכל להיפרד מהכתמים הכהים הללו ולהיות בהיר ולבן כתמיד. הנה כמה מאכלים בגודל ביס שישמרו על הפה בהיר לפני שתלבין את השיניים בספרינגפילד.

אם אתה רוצה לנצל את ההלבנה עם סודה לשתיה אך מעדיף את הקלילות והטעם של משחת שיניים

ARM – HAMMER ™ היא אופציה נהדרת למי שרוצה בכך ומעדיף לראות רופא שיניים. ARC משתמשת בשיטה מוכחת להלבנת שיניים לפחות פעם ביום בשיטה הידועה של חוט דנטלי, לצחצוח לאחר כל ארוחה ולהשתמש במי שטיפת פה בפלואור לעששת. אם אתה רואה רופא שיניים קבוע לבדיקות וניקיונות, תעשה הרבה כדי לשמור על השיניים לבנות יותר ובסוגרים. אם יש לך גיליון הלבנת שיניים בהתאמה אישית, היית צריך להשתמש בו במשך כמה שנים כדי לשמור על השיניים הלבנות המושלמות שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על השיניים לאחר הלבנת שיניים

היא הימנעות מעישון וממוצרי טבק בכלל. חיסול מוחלט של הטבק יעניק לך פה בריא יותר ויקל על שיני הלבנה שלך. אם אתם מוציאים כסף על טיפול בהלבנת שיניים, עליכם להימנע מעישון טבק לאורך זמן, מה שימנע מכם לבזבז את הכסף על טיפול בהלבנת שיניים ולשמור על שיניים לבנות יותר זמן. ישנן כמה דרכים יעילות להתמודד עם טיפול לאחר השיניים – שיניים מולבנות, ואולי אחת מהן הולכת לרופא השיניים באופן קבוע כדי לבדוק את השיניים.

כאשר אתה מבקר אצל איש מקצוע לניקוי שיניים, הסר את הפלאק והאבנית ושמור על ניקיון השיניים על ידי ליטושן באופן קבוע כדי להבטיח שהן בהירות ומבריקות.

ניתן גם לשמור על שיניים לבנות ולהפחית את הסיכון לשינויי צבע על ידי שתיית משקאות מכתימים דרך קש

מערבבים 1/2 כפית סודה לשתיה עם כפית מים ליצירת משחה ומפזרים מעט ממנה על מברשת השיניים לפני שצחצחים אותה כדי לעזור להלבין אותה. אתה יכול לצחצח את הלסת והשיניים פעמיים ביום, פעם אחת בבוקר ופעם אחת בערב כדי לא רק להסיר כתמים אלא גם לשמור על השיניים לבנות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *